Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 3 de mayo de 2011

¿Qué tendrá ese sobrecito...? By Laia


Ahir em vaig instal•lar el What’s up. Sí, Alex, por fin ;) Se que hi ha gent com el loko del meu germà que se’n alegra perquè és un ranci i així no es gasta pasta i pot comunicar amb mi quan vulgui... per dir-me lo guapa que sóc i lo que m’estima... ;)
Realment és super pràctic, no ho nego, i estic per aquí flipant... Laia en el nuevo mundo del W.U... de la de gent que hi ha... Però, ho sento molt (com diria l’Albert Pla), no és el mateix. I no em preguntis per què, que no ho se, però aquell sobre imprès en la pantalla del telèfon que t’anuncia que has rebut un SMS... no se... a mi m’encanta aquell sobret, llámame ilusa. El xat és més perquè sí, més vanal, la gent et parla sense miraments, sense condensar tota la informació en 3 línies com fas en els SMS, ... que et costen pasta! I que moltes vegades t’ho penses molt i molt abans de decidir el què poses i abans d’enviar-lo (o potser no i jo sóc la única friki que es flipa així amb els SMS).
Inclús us confessaré que tenia el mateix to d’avís per les entrades de W.U que pels SMS i ho he canviat... perquè no, perquè no ho vull confondre... que el TICLIN del SMS és molt emocionant! ajajjajajajajaja. Potser perquè els has de pagar... potser sembla que tinguin més valor, no ho se, però se que no és el mateix.
Potser sóc massa tradicional...jejejeje, potser és que en el fons... sóc una romàntica ;)

2 comentarios:

  1. Ets una romàntica, pero també una friki, ja ja ja.... Whatsapp RULES!!!

    ResponderEliminar
  2. sí, ets una romàntica i a mi m´encantaaaa!!
    què és això del what´s up????? bé, deixa-ho, en veritat no ho vull saber!!!

    ResponderEliminar