Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 29 de abril de 2011

UNA MICA DE DIETA ... by Aru

Després d´unes bones vacances...Tornem al cole. Bé, jo torno al cole, la majoria torneu a la feina,oi? jeje.
El dimarts vaig arribar a l´escola disposada a començar una mica de dieta, que...això no pot ser tu!! Tanta birreta, tantes olivetes...
Fins i tot els hi vaig portar la mona que m´havia sobrat perquè la provéssin tots. i per no menjarme-la jo, tot s´ha de dir.
Llavors em vaig trobar que era l´aniversari del Martí i de la Carlota, fan 4 anys, i cadascú havia portat un pastís... amb unes pintes!!!
En vaig provar només una miqueta. De cada un.
Dimarts a la nit... partit. Que direu... "Aru, a tu el futbol te la sua!!" És veritat. Però bueno... ja que el partit no m´interessa, que em va acabar interessant ...només una mica tb, picaré una miqueta, no? I una miqueta de vinillo per acompanyar, i una miqueta d´aquesta giVine que m´ha portat el Navarro...
La meva dieta és fantàstica. La voleu fer tots,oi?
Ahir va ser el cumple del Toni i també va portar pastís... boníssim. D´aquests amb gust a pa de pessic, de tota la vida... mmmm!
Ahir vaig sopar verdura i peix. Evidentment.
I ara he sortit de casa sense esmorzar... però aquí al davant hi ha un forn on es veu que fan unes de les millors ensaimades de Barcelona... i encara no les he probat...
Se´m fa la boca aigua.
No és un dir, eh! És veritat!

2 comentarios:

  1. Cari les ensaimades de davant d casa teva estàn bonisimes, l'altre dia les vaig provar...
    Passa de dietes, jo estic fent la de proteines del dukan, porto 3 dies q NOMÉS menjo proteines i akesta nit m'he despertat afamada i somiant amb algo dolç...total, que no li dieu a ningú, xo m'ho he passat pel forro i ja em veieu a les 4 del matí menjant-me un ou de xocolata dels que va portar el conill de pàsqua...mmmm...Sabía a gloria!!! Després he dormit com un angelet...com ens hem de veure...com hi ha món!!!
    AINA

    ResponderEliminar
  2. ... estic d'acord, la vida és molt dura i... la panxa, si no vigiles... molt tova! jajajaja. Totes les coses bones engorden... o són pecat!. Jo també estic intentant vigilar una mica el que menjo aquests últims dies però, us puc assegurar, que la pizza que em vaig fotre mirant el partit, les birretes, els gin tonics... i el croissant de frankfurt que vaig berenar diumenge... (sí, ho confesso) NO SÓN GAIRE LIGHT!.

    Haurem de fer exercici sisters, crec que és l'única opció que ens queda... perquè, amb el menjar... ho tenim complicat... ens agrada massa!. Ale! a suar! ;)

    ResponderEliminar