Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

sábado, 28 de mayo de 2011

LES FORMIGUES ASSESSINES ...by Aru

Fa dies que no escric. No estic gaire inspirada. Això del canvi de temps m´aixafa molt. M´aixeco i vaig cap al cole, i a les 2 i mitja, després que els nens dinin, sortim al pati... i ... pfff!!! penso... "Com és que estic tan cansada?" Però és que no us podeu imaginar la calor que pega a aquella hora. I jo que voldria córrer i jugar amb els nens, i ho faig eh!... però tenim una edat!! Jejeje. Si de tant en tant em tiro pel tovogan amb ells i tot. És guai. Però aquests dies ni això... que crema molt!! L´altre dia la Natàlia s´hi va tirar i just després es va posar a plorar. Fins que no m´hi vaig tirar jo no la vaig entendre. Com cremava!!!! Sort que els nens tenen aquets màgia... o jo què sé què és, que et dóna energia, oi?? Quan vé el Bruno corrents i t´explica que ha trobat una formiga vermella moooooolt gran que mossega, i et diu "la vols veure??" I dius "on està??" "Allà" i assenyala l´altra punta del pati. I penses. Pffff....!! Amb lo bé que estic aquí a la sombreta. Però llavors el mires, allà expectant, amb aquella cara de perfavor vine a veure el tresor que he trobat. I dius "Clar que sí!" I t´agafa la mà i t´hi porta tan content. I arrives i veus... una formiga. Jajaja. Però ho fas... perquè és això que tenen els nens, aquesta cosa que no sabem què és. Aquesta alegria per tonteries que se´t encomana. Que vols que se´t encomani.
L´altre dia l´Àlex (el petit geni musical) em diu "Arruna...el Virtoc me ha hecho daño. Mha fet una patada" I dic "Digali al Victor que vingui ara mateix" L´Àlex va cap a ell. Li diu no sé què. I llavors... Se´l queda mirant fixament amb cara de mala llet i concentrant totes les seves forces li fa així amb les mans... (com si li llancés un malefici). I es queda així apuntant-lo amb els seus dits, com si d´ells sortíssin rajos de foc i fent cara de... t´estic carbonitzant, mentre l´altre ni se´n entera i vé cap a mi, que estic allà dreta aguantant-me el riure. L´haurieu d´haver vist. Em recordava al de l´anunci del cotxe, el nen que va disfressat de Dark Vader. Boníssim.

Us penjo el link de l´anunci, per si algú encara no l´ha vist, a l´apartat de FEU-HI UNA ULLADA.

El final és B R U T AL.

1 comentario:

  1. Sempre tenim ganes que arribi la calor i el solete, però quan arriba a mi m'aixafa molt. Son les 19:00 i l'únic que vull és dormir, però l'Aina encara s'ha de banyar, sopar, ... Puf!!! Haurem de pendre Pharmaton Complex o alguna cosa d'aquestes!!!

    ResponderEliminar