Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 10 de mayo de 2011

... nobody is perfect... BY LAIA

Sovint tenim la desagradable costum de jutjar-nos i criticar-nos nosaltres mateixos més que ningú altre. Per què vaig fer això? Per què sóc així? Per què tinc tan mala llet? O al contrari, per què tinc tan poca sang a les venes? (que no és el meu cas però hi ha gent per tot! Jejejej) . Per què repeteixo els errors i ensopego no 1 ni 2 sinó 30.000 vegades amb la mateixa pedra, per què sóc tan caòtic, o tan pessimista, o tan mega happy quan no hi ha motiu... Jo què se, dependrà del que sigueu cadascú, dels defectes que tingueu.
Però de vegades necessitem donar-nos una mica de marge, una “tregua” a nosaltres mateixos,
EI! TRANQUI QUE FAIG EL QUE PUC, QUE NINGÚ ENS EN ENSENYA i anem esquivant els “baches” com podem, com si fessis slalom no?, a la dreta, a l’esquerra, ... ups un barranc, COMPTE!. I que... EI! QUE SÓC MOLT GUAY I TINC MOLTES COSES BONES!, que m’he equivocat, que no sóc perfecte, ok, i... ?
ACCEPTEM-NOS UNA MICA i fixem-nos en les coses bones que tenim i que fem, que no passa res per no ser un 10, que la imperfecció és bonica i que som humans i és el que ens toca... aprendre... a base d’òsties...jajjajaja.
La meva àvia em va dir un dia (fa uns 8 o 9 anys quan jo plorava desconsolada damunt del llit, jejejejej)
... una parella no és criticar les coses dolentes de l’altre sinó fer petits els seus defectes, treure’ls hi importància...
Penso que podem extrapolar-ho a la gent que ens estima en general. La gent que t’estima no t’enfonsa, t’aixeca, et tira cap amunt, et treu de casa quan estàs rallada i et diu lo fantàstica que ets.
Que no t’enfonsin pel que has fet malament, que “te piropeen” per tot lo bo que tens... que com deia el Silvio:
“...no es perfecta, más se acerca... a lo que yo simplemente soñé”.

9 comentarios:

  1. Somos preciosamente imperfectos!!!

    ResponderEliminar
  2. clar que si cari. tens molta raó. I tu ets brutal, i tens molta força, i animes a la gent, i els fas riure, i crides i tenfades a vegades per tonteries...però ho saps reconèixer, i demanar perdó quan fa falta, que no és poc!!!
    És moltissim. Per això kuan parles de la Laia la gent fa aquella cara de " quina canya de tia la Laia!!!" jeje. mua.

    ResponderEliminar
  3. ostres nena, no sabia que sabies escriure tan bé :) I amb tanta raó! Comaprteixo tot el que dius. Precisament ahir vaig anar a un curs d'aquests preparatoris per a ser pares i deien que als nens des de petits els han de reconèixer les coses bones que tenen o que aprenen i milloren de forma reiterativa i d'aquesta manera quan els dius que fan algo malament o que no han de fer ai´xò o lo altre ho accepten més fàcilment. Ve a ser en la versió fill-mare una mica el que deia la teva àvia... :)
    petons bonica!!!!
    Maria Socorro

    ResponderEliminar
  4. Gràcies guapíssima!!! un petó enorme!

    ResponderEliminar
  5. Laia ets un crack i tohom ho sap!!!!!!!!!!!!!!!
    t'estimuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    aina

    ResponderEliminar
  6. Després d'aket dimecres tan "dilluns" (per mi), s'agraeix moltíssim un escrit així!
    Tan de bò tots seguíssim exemple...

    Sou unes cracks!!! :)
    (you too, A-lex! ;p)

    Mik

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies MIK guapo!
    muaaaaaa

    ResponderEliminar