Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 17 de mayo de 2011

Solet... a Cannes. BY ARU

Avui fa un dia preciós a Cannes. Solet, ni un nuvol, calor suficient per portar vestit i sandàlies...una mica d brisa marina... c'est fantastique! jeje. Ara mateix estic a la cua per veure "Beaver", amb el Mel Gibson, dirigida per Jodie Foster.‏
Ja us explicaré que tal. Ah,ahir vaig veure la del Terrence Malick. La q us vaig dir dl Brad Pitt. Deu ni do. Són més d 2 hores d pel•licula. O d'experiment. o d creació. Visualment és molt molt maca. Es nota que hi ha mooolt presupost. Està molt ben feta. Ara... buff! És més un poema visual q una peli. Amb paranoies sobre la creacio dl món,o d la vida. no ho sé. Realment jo j estava veient i literalment flipava. No sé nkara ben b que dir-ne. Ja us ho diré. Jeje. Bueno,per cert. El vaig veure. Brad Pitt. Guapo, simpatiquíssim,dedikant temps als fans, atentissim amb l´Angie.. agraït al públic. També hi havia el gran Sean Penn. Que ja sabem que és brutal, pero q va passar més discret. Us deixo q comença la peli!

1 comentario:

  1. Quina enveja sana... Quan tornis m'has d'ensenyar totes les fotos, vale???

    ResponderEliminar