Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 16 de mayo de 2011

DESDE CANNES CON AMOR

He fet una cronica completa i extensa fa una estona... pero se m ha borrat tot;
Aixi q vaig a fer un resum;
Aqui es camina moltissim,tot el dia; pero es molt interessant. El temps es molt freky. Passa de fer sol a ploure i a tornar a fer sol en 2 minuts.
Fa dos dies vaig veure al Johnny Depp, a l alfombra roja. Amb la seva americana blanca guapissim.
Avui anem a veure la peli "The tree of life"; del Sean Penn i el Brad Pitt. Ja us explikare.
Estic escrivint desde un dels ordenadors del recinte i el teclat es diferent, clar. Perque és per francesos. Osigui q m esta costant molt escriure.
Pfff...
Ja us tindre informats.
PETONS PETONS PETONS

PD:Ahir em vaig creuar amb la Paz Vega; ALteta...pero no tan. Prima. Mona; No se.... Jejeje
PPD: Ja ha arribat el Brad Pitt. No el veig pero escolto els crits. Estan fent el photocall.

3 comentarios:

  1. Más envidia cochina, ja ja ja...

    ResponderEliminar
  2. Escolta cari fes-me un favor... díga-li al Brad que al pròxim soparet no em deixi tirada, ... que les meves amigues es pensen que m'ho invento! Va! i dóna-li un petonet... però no gaire fort que estic enfadadilla eh!.

    ResponderEliminar
  3. jajajaja a mi fes-me un altre favor... diga-li al jonny: "mi amiga la caliente está en falset!!"

    ResponderEliminar