Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 30 de mayo de 2011

... este es mi espacio /este es tu espacio ; ) ... By Laia

Aquest migdia quan venia cap a la feina amb el metro, ha pujat una senyora d’aquestes que volen ocupar just l’espai que tu estàs ocupant, sabeu a què em refereixo? Aquestes dones que pugen, amb l’amiga, xerrant de l’accident de l’Ortega Cano, que ho comentaven avui al programa de l’Ana Rosa, que si anava borratxo... ai ai ai, i han pujat i una s’ha posat d’esquena a mi, de cara a la seva amiga, i m’anava empenyent amb el cul. Amb el seu cul gordo i com qui no vol la cosa... Però senyora! Que aquest espai l’estic ocupany jo, que sóc transparent?.

Hi ha dies que quan puja una senyora d’aquestes culones que et van fotent cops, t’aparte, no tens ganes de discutir..., li deixes el TEU espai, i en busques un altre... Que només et faltaria indignar-te amb la maruja de turno. Però avui... avui era un dia dels de NO M’APARTO i punto!. Sabeu?. Avui era un dia d’aquells de... mira, jo he pujat i he ocupat aquest espai que estava buit i ara puges tu i te’n busques un per tu, la teva amiga la cotilla i el teu cul violent. I la tia anar empenyent, i jo clavada al terra, rollo NO NOS MOVERAN. I ja està tu... que 2 cops bo... sabeu, no? BO + BO= BOBO. I no som bobos i n’estem fins als nassos. Estem indignats... per altres coses però per això... DONCS TAMBÉ.


(També estem molt contents però no no faré un manifest culé aquí al blog... ; )

1 comentario: