Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 12 de mayo de 2011

... i farem olor a flors i a fruites... BY Laia

Aquest matí venia cap a la feina amb els texans i la sabata tancada i he pensat... que ja n’hi ha prou. Que fa uns dies que no se com vestir-me, que això és de bojos, que tinc la meitat de la roba d’hivern encara a l’armari i la roba d’estiu també casi tota ja col·locada en els prestatges... i em llevo i no se què posar-me i tinc un parell de bosses al mig de l’habitació, una amb roba d’ultra abric, per guardar, i una altra amb roba de super mega estiu, que encara no m’he atrevit a buidar... TOTAL, CONCLUSIÓ, que ja estic cansada, que fa sol i que NECESSITEM QUE L’ESTIU ENTRI JA A LES NOSTRES VIDES, AIXÍ QUE...

YA ES VERANO EN EL BLOG DE LAS RUIZ.

Aquesta tarda guardo tot lo d’hivern i desplego els meus vestits estiuencs... i si un dia fa rasca doncs em posaré un jersei tu!, però ja n’hi ha prou d’aquest mareig!. Dissabte penso anar a la platja i em posaré morena... o com a mínim agafarem una miqueta de color, que ja toca! I que ens anima molt! I ale... alegria alegria, que la llum i els colors entrin a les nostres vides! Jajajajaja.

Ens pintarem les ungles i ens posarem sandàlies, ens vestirem de groc com el sol, de verd esperança (que és lúltim que es perd), de blau com l’aigua de Port Bo... i la pell se’ns tornarà daurada com la “caña glacial”... i ens posarem pibons (que es pronuncia PAIBONS) i estarem... radiants no, lo següent...

I farem olor a flors i fruites... mmmmmmh

... QUE ENTRI L’ESTIU... I ENS IL·LUMINI ; )

1 comentario:

  1. Ja ja ja, yo lo guardé hace bastante lo de invierno y ahora llevo varias semanas utilizando los de verano por cojones, ja ja ja. Yo he tenido la misma sensación esta mañana con los tejanos largos y las bambas, me voy a dejar una muda en el curro con unos pantalones cortos y unas crocks para cuendo llegue de casa, esto es insoportable...

    ResponderEliminar