Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 9 de mayo de 2011

... aquí no pasa nada BY LAIA

AAAAAAAAAAAAAAAAArgggghhhhhhhhhhhh

Vaya merda de tarda joderrrrrrrrrrrrrrr! Em trobo fatal i tinc ganes de plorar. Estic trista i em fa mal la panxa i els ronyons i estic fins als ovaris de tanta tonteria! ... qui sap si no té tot una mica a veure. Quin pal de dilluns i que difícil que és tot plegat.

Ups... un SMS, vaya por dónde una punyetera bona notícia enmig de tant de drama (jajajajaj), la noia de la botiga de Calella té un mono verd per mi! Ole ole (ja us ho explicaré un altre dia).

Bueno, veus, ... pensaré amb lo mona que estaré moreneta amb el mono verd i deixaré de donar-me cops de cap a la paret per ser tan gilipollas.

No us preocupeu, no em tiro daltabaix, ... ha sido un momentito sólo de bajada, aquí no pasa nada...

No hay comentarios:

Publicar un comentario