Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 27 de mayo de 2011

... es una tortura... By Laia


16:03
Una pregunta; per què sempre m’agafa l’atac de son mortal quan no puc dormir?. Estic a la feina i no sabeu l’esforç que estic fent per no clapar-me damunt del teclat. Això és inhumà del tot... aquesta sonnnn, aquest no poguer dormir i haver d’aguantar els ulls oberts... Per favor! Quina tortura!.

16:37
Estic millor. Quin descans quan ho has passat. Normalment la son aquesta assassina no dura massa.
Una altra coseta... LA COCA COLA LIGHT ÉS UNA MERDA I LA ZERO TAMBÉ, que no em prenguin el pèl que no tenen el mateix gust que la normal pero ni de conya bananera!!!


Aquesta nit he quedat al Sutton amb el Guetta... ja us explicaré com ha anat la cita.

Bon cap de setmana...

i mil muas per tots!

1 comentario:

  1. cari a mi tb m passa. kuan acabo d dinar,al cole, m agafa una mandra...!! i a sobre tink kom una mitja horeta morta...q és matador. i dsprs haig d donar classe d dansa. En fi...buscarem l energia d´on sigui. i no ns keixarem. q casi és estiu... i l esperem tot l any!!

    ResponderEliminar