Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 24 de mayo de 2011

... movent els mobles... mentalment... BY LAIA

A les 23h em ficava al llit, estava morta i volia dormir molt i bé. Vaig estar parlant amb un amic pel Whazzup... “et deixo, estic morta, vaig a dormir”. Ja! Que t’ho creus tu que vas a dormir ingenua! El què vas a fer és donar voltes tota la nit pel llit com qui naufraga en una barqueta una nit de temporal... mortal. He dormit, sí, algun ratet, anava fent cops de cap, em canviava el coixí, un més gran, un més petit, colxa amunt, llençol avall... horrible. Desorientada. Mirava el rellotge... buffff. A les 6 m’he llevat i m’he posat a ordenar l’armari, a plegar roba, m’he près un cafè... La Gemma tenia el despertador a les 7 menys quart... “Mala nit?”. Ya te digo si mala nit!. He estat calculant amb la mida dels meus peus, si hi cabria el llit al costat de la porta... aquí queden 3 peus i mig... super just... He visualitzat un canvi de paret dels armaris,... puc col•locar el llit allà, els armaris en aquesta d’aquí... i l’estanteria... on me la foto l’estanteria dels pebrots?!. No hi ha lloc. Aquest vespre quan arribi miraré de canviar els mobles de lloc, faré una mica de cas al Feng Shui, a veure si em funciona. No descanso, això és inaguantable.
Ja a la feina la Maria de Seguretat em saluda: “Bon dia!”.
... Que catxonda la tia!.
M’arriba un missatge al mòbil... una amiga que en fa 30 d’aquí molt poc... “Mai més en tornaré a tenir 20”. Buah... crec que hi ha algú que ha començat el dia pitjor que jo.

2 comentarios:

  1. Menudas aventuras nocturnas te montas, tú si no sales de fiesta te tienes que montar la fiesta en casa, ja ja ja, no, en serio, mira de tomarte cosas naturales que te ayuden a dormir, la homeopatía funciona, y sinó siempre te quedará pasarte por mi casa a por un poco de esas hierbas milagrosas que tengo yo...ayudan a dormir que lo flipas...ja ja ja

    ResponderEliminar
  2. jajajajja, ok Alex, lo tendré en cuenta lo de tus hierbas milagrosas...
    Ya me tomé algo natural por eso, 2 valerianas... aunque creo que eran de mentira ; )

    ResponderEliminar