Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 1 de junio de 2011

BUONA “taca” per la matina... By Laia

Aquest matí m’he llevat, amb temps suficient, perquè últimament sóc més ràpida que el despertador, m’he dutxat, m’he vestit, m’he preparat l’esmorzar, ... amb la calma, que avui vas bé de temps Laia... I el que passa sempre que vas sobrat, que acabes anat just perquè t’has “columpiat” a saco”. He mirat l’hora i ostres, ja no vaig tan bé!, agafo el plat amb les torrades i me’l emporto a l’habitació mentre m’acabo de vestir... em vaig secant el cabell, la tassa del cafè amb llet fent equilibris a l’estanteria de les cremes i potingues... un glopet, ara cap a l’habitació, em poso el cinturó i una mossegada a la torrada amb melmelada, i ostia! la torrada! que em cau damunt del llit... això, per fer marranades!... evidentment no cal que us digui de quina banda ha caigut la torrada amb melmelada damunt dels meus llençols blancs, oi que no?. Perfecte, p.m. Laia, ho fas de conya així de bon matí... vinga va no t’adormis que no tens temps per mirar-te gaire la taca... Samarreta rosa “palo”, bé, molt mona, acabem de secar el cabell (no se perquè,... plou i només sortir se’m inflarà tot i se’m quedarà fet una merda amb la humitat), ok, tot a punt, casi a la porta... ui, una miqueta de crema a la cara!, entro al lavabo i la crema me la poso per la cara i una gota també per la samarreta, que també en vol, ... fabulós, estàs pletòrica!. Doncs així es queda, no hi ha més temps. El matí comença una mica guarro... però bueno, què hi farem... buona taca per la matina del dimecres!.

P.D. Quan he arribat a la feina he tingut el detall de treure’m una mica la taca del mig de la samarreta a la pica del lavabo i de treure’m la humitat dels cabells a sota el secador de les mans... per semblar una persona normal, més que res, enlloc d’una marrana despentinada ; )

1 comentario:

  1. jajajajaja.
    bueno cari, tu almenys t has pogut menjar l esmorzar. que jo m he posat el paket d galetes al bolso...
    i dsprs d 4 parades d metro, correguda pel carrer pelayo, cops d colze escales amunt i avall..., kuan les he tret només hi havia molles. Evidentment.

    ResponderEliminar