Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 4 de enero de 2013

Ya vienen los Reyes... By Laia



Porto tot el matí taral·lejant aquesta cançó, deu ser que sí, que estan a prop i que l’estrella màgica exerceix aquesta influència sobre mi.

Era molt bonic quan realment crèiem que un cop a l’any podíem demanar allò que desitgéssim i casi segur que es compliria, realment era fantàstic.

Estimats Reis Mags:

Aquest any he sigut bona, més o menys... he intentat ser bona, això sí, Així que m’agradaria que em portéssiu un cotxe i una casa (sense hipoteques per favor). Per la meva germaneta un nou lloc de treball en el que no es passi el dia cagant-se amb tothom i posant-se dels nervis. Per la meva germana bessona una esquena nova. Pel meu germà una motivació que el torni boig (I QUE NO SIGUI LA PLAY). Pels meus pares molta feina i per les meves àvies salud (per la de Badalona una cadira de rodes que pugi escales i un braç nou, també). No us preocupeu que el novio massatgista i que esigui bo no us el demano, entenc que pels Reis Mags també hi ha impossibles.

Que tingueu tots una Nit de Reis molt màgica i un dia següent ple de sorpreses. Que pogueu fer de Reis i Reines per algú, concedint-li alguna de les coses que tant desitja; és posible, només heu de llegir les Cartes dels que us rodegen amb atenció.

No hay comentarios:

Publicar un comentario