Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 29 de enero de 2013

Del bloC al bloG... i em bull la sang BY LAIA

És la meva forma habitual d'escriure, perquè les coses se'm acudeixen pel carrer caminant, o a casa mentre frego els plats, o al metro quan escolto una conversa entre un pare i la seva filla... O dalt de l'avió... I no sempre tinc l'ordinador a mà, però sempre duc un bloc. I el trec ràpidament i hi anoto quatre frases desordenades i amb mala lletra, però ja em serveixen per després recordar-me del que volia dir... I al bloc, al bloc amb "C", l'altre dia hi vaig anotar que de vegades la sang et bull i no hi pots fer res, i saps que no tens raó, saps que no és adult, que no toca o no hi tens dret... però et bull. I ara l'he obert i ho he llegit i no recordo perquè ho vaig escriure en aquell moment però em va com anell al dit, perquè, ara mateix em bull que dóna gust. I és que no puc amb la injusticia i no hi ha res que m'enervi més que la impotència. I no parlo més i callo aquí, que hi ha molts espies i no em convé dir segons quines coses però... UN DIA... UN DIA PARLARÉ SENYOR X i ... quan jo no estigui aquí sota i vostè no m'hagi de pagar el sou... AI... LLAVORS... OTRO GALLO CANTARÁ...
 
Quins nassos...

 
osssssssssssssstresssss
 

1 comentario:

  1. YA HE RECORDADO PORQUE LO ESCRIBÍ ESTO EL OTRO DÍA... que me hervía la sangre por un tema totalmente distinto al de hoy... ;)

    LAIA

    ResponderEliminar