Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 14 de enero de 2013

AMANDA TODD by Aru

L´altre dia, al curs, parlàvem del bulling, de les noves tecnologies... de fer un bon ús d´ internet... I em vaig enrecordar que fa uns mesos vaig llegir l´article d´aquesta noia, a la Vanguardia, que deia que ella mateixa havia fet aquest video, i que volia que es difongués.
Així ho fem, doncs.
(Poseu "full screen", q sino no es veu bé.)

2 comentarios:

  1. El que em sembla preocupant de debò no és que UN tiu pirat es posi com a foto del seu perfil, les tetes d'una nena de 12 anys i l'assetgi. Ni que UNA nena de 15 anys, emocionalment desequilibrada, degut a tots els fets que li han passat, es suicidi. El que em sembla terrorífic és que 50 adolescents siguin capaços d'insultar a una noia i animar a que la peguin públicament... i presenciar tot això... i no fer res PER EVITAR-HO. La ira, l'odi, o fins i tot la indiferència aquesta sí que trobo que fan molta por.

    LAIA

    ResponderEliminar
  2. ya me enteré de esto... y creo que hay una mezcla de acoso por parte de escoria y falta de fuerza para luchar contra el mundo que no debería existir en este mundo.
    No es solo que estemos creando monstruos que encuentran en el echo de joder a la gente una gran diversión, si no que también una juventud que no sabe ignorar lo que piensen los demás y que prefieren morir a no ser aceptados o estar solos.
    Hace unos segundos

    ResponderEliminar