Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 18 de enero de 2013

ELS NENS, LO MÉS INTERESSANT DEL DIA by Aru

Ahir, a classe d´anglès, intentava explicar un conte als nens.
"Oh, look!...¡Sam is wearing a dummy (un chupete)! Mummy says: Sam...you are not a baby!..."
"La.... la... la ..la ...la meva...la meva mami, la meva mami té un baby a la panxa!"
"Oh, really?Cool" M´interesso per ella, però ja està. Em disposo a seguir la història.
"Sam is not a baby . Mummy tells Sam..."
"La meva mami no té cap baby" salta un altre.
Ok.
"Pues la meva mami está en el pueblo"
Fantastic.
"Pues la meva, la meva...pues la meva mami no està  a ningun lloc"
OH no??? really?? Ok Raquel. La teva mami no està enlloc.  Expediente X.
Jejeje.
Després vaig tenir al grup dels peques, bueno, encara més peques vull dir.
La Iris, que és molt rondinaire, i avegades quan no té ganes de fer classe s´asseu d´esquena a mi, sí sí, i la tia té 2 anys i pico eh!...total, que ahir estava de bon humor. I és molt divertida perquè li dius una paraula i la repeteix...i no té res a veure. Per exemple: digues thankyou Iris, i diu "Panko" i tu "Than...kyou. THAN-KYOU" i ella "TIN-PA"
Em feia pensar en un capítol de friends que el Joui, (Com s´escriu ...? Joeui, Jowi,Joey...Sí! JOEY...no?)...volia aprendre francès...
Lo millor de la tarda, però, va ser quan el Marc volia agafar uns macarrons crus que portava a la seva butxaca de darrera dels pantalons, i anava donant voltes sobre sí mateix per arribar-hi. Va ser molt còmic.

1 comentario:

  1. jejejejejeje m'encanta aquest capítol de friends! és súper còmic el... Joey? jo crec que s'escriu així ;)

    ResponderEliminar