Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 22 de enero de 2013

La decisió que et fa somriure... By Laia

Aquest matí parlava amb una amiga que tenia un dubte, em comentava les dues opcions... Què et ve de gust?. Dona, em ve més de gust això... i ha rigut. Doncs ja ho tens, li he dit.
Sóc una persona generosa i penso en la gent que em rodeja, tinc empatia i m'agrada fer-los contents, però, de vegades, està molt bé triar el què et fa somriure. 

L'opció A, està molt bé i és molt adequada... sí. Però... si penso en que em quedo amb l'opció B... se'm dibuixa un somriure immediatament a la cara. 
 
El meu consell de dimarts per la tarda és que de tant en tant TRIÏS L'OPCIÓ QUE ET FA SOMRIURE.
 
 
I acabo d'escriure aquesta entrada i em pregunto... si no ho havia dit això ja abans... ¿?

No hay comentarios:

Publicar un comentario