Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 3 de enero de 2013

RESPONENT by Aru

Aquests dies estic fent un curs de "directora-coordinadora d´activitats de lleure". Aquest és el nom del curs, però realment estic aprenent moltes coses que em serveixen per la meva vida, de cada dia, que puc aplicar a la meva rutina. Que hauríem d´aplicar a la nostra vida.
Tinc molta informació i ara no us vull bombardejar amb una pluja d´idees... però l´altre dia un profe molt guai que tinc ens explicava que , davant la vida, hi ha gent que RESPON, i hi ha gent que REACCIONA.
Penseu...quina´és la diferència?? Reaccionar sona més a .... impúls, oi?
Doncs la resposta és senzilla. I certa, en la meva opinió:
Si el que SENTS, PENSES i  FAS té coherència, estàs responent.
Si no en té....simplement reacciones.
Respondre davant la vida ens fa sentir millor amb nosaltres mateixos, ens fa sentir més satisfets, i ens apropa als nostres objectius.

Per exemple:
Jo t´estimo...penso que vull estar amb tu...i faig el que sigui per aconseguir-ho.
Això és una resposta.
Jo t´estimo, però tinc por...i no penso que pugui conseguir estar amb tu... osigui que estic amb qualsevol i vaig fent. Això no és cap resposta. No és cap compromís.

És la nostra vida. Agafem-la per les banyes, guiem-la, treiem-ne el profit que poguem.
Lluitem per les coses que valen la pena.
És la nostra oportunitat.
És tot el que tenim.
Podem fer-ho. Només ho hem de creure.

FELIÇ 2013 a tots!!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario