Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 24 de noviembre de 2009

VISC A LA SEGURETAT SOCIAL! by Aru

Estic al C.A.P. Són les 9:40 del matí i tenia hora a i mitja. Encara tinc 3 persones al davant; un d´ells un noi que tenia hora a les 9, osigui que porten uns 40 minuts de retràs. M´hauré d´estar aquí una hora per una cosa de 5 minuts. Fantàstic. No tinc vida jo. Visca la seguretat social!
L´últim dia que havia estat aquí eren les 8 del vespre i vais pensar, és clar, porten tot el dia de visites… només que cada una s´allargui una mica… Però avui he demanat hora a les 9:30!!! No són hores per portar tant de retràs! Què calculen??3 minuts per visita?
Li pregunto a una senyora que està al meu costat quina hora li han donat. “No, es que yo vengo de urgencias porque estoy muy costipada.” Ah sí? Dec posar cara de circumstàncies perquè la dona ensuma i fa cara de malalta. Déu meu. “Me han dicho que me cogería a menos 25… que tenía un claro” Un claro??? En la cabeza o què??que està calba la doctora? A mi em sembla que aquesta senyora està com una rosa. No es moca ni estornuda ni res… i portem aquí casi una hora eh! Devia estar aborrida a casa, o no tenia ganes d´anar a treballar.
El problema és aquest, que intercalen els pacients d´urgències i això fa que les visites concertades es vagin enderrerint. No hauria d´haver-hi un metge dedicat només a urgències?
Són les 9:55. Encara no ha entrat el noi que té hora a les 9! La visita que està a dins porta un quart d´hora! En canvi les hores les dónen cada 5 minuts. Em poso negra. Vinga!... a passar el matí aquí! O el dia! Amor porta´m el dinar!
I jo encara, que no vinc massa soviet, però aquesta gent que té mals crònics, o revisions… es deuen passar la vida aquí!
Arriba una dona corrents “¿Han llamado a Angela Prieto?!” Jajaja, que caxonda la tia! Senyora que aquí no passa res per arribar 5 minuts tard!! Ni mitra hora!
Són les 11 i surto del C.A.P.
Visc a la seguretat social.

1 comentario:

  1. Ja ja ja, siento reirme pero es que me ha hecho gracia la señora que llega 5 min tarde pregunta si se le ha pasado el turno, absolutamente delirante, me estoy tronchando de la risa, ja ja ja....pero esta señora domde vive en Marte o que????? No sabe ya que la SS es más lenta que el caballo dl malo, madre mía que ingenua...

    ResponderEliminar