Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 2 de noviembre de 2009

...soleado, con cocina americana... By Laia

Divendres vaig anar a veure un pis prop de la Illa. L´anunci descrivia un piset il.luminat, amoblat, amb 2 habitacions, cuina americana... El preu 750 €/mes.
Quan vaig arribar va resultar OH SORPRESA que el pis no estava amoblat. "Ya lo sé, ha sido un error nuestro, perdona". Sí, sí, perdona però jo ja he vingut i estic perdent el temps perquè, d´entrada, m´interessa un pis amoblat.
El pis "il.luminat" tenia 1 finestra en 1 de les habitacions. El saló-menjador no tenia llum natural i semblava més un rebedor una mica ampli que no pas una altre cosa (s´hi accedia directament des de la porta del pis).
La cuina americana... com us ho diria... era una cuineta en una pared del menjador "multiusos".
Així rollo pràctic, amb una mà remeno la sopa, amb l´altre faig zapping des del sofà, mentrestant vaig impregnant tota la casa amb olor a ceba sofregida... mmmmh.
Cuina americana, senyor ridícul, és una cuina, oberta, i enlloc d´una de les 4 parets hi ha una barra que dóna al menjador, però NO uns fogons enganxats a la paret, a mig metre del sofà i mig més de la taula on es menja.
I em diu´l´home que si vull mirar´m-ho una mica més... donar-me una volteta pel pis... ¿?
Però què vol que miri? Si només obrir la porta del pis ja estava dins del saló, del menjador i de la cuina fins i tot!.
"Normalmente los tenemos amueblados, me sabe mal.." A mi peor, no et fot! "Normalmente van con sábanas, toallas y hasta sartenes". Però què diu aquest home? "Sábanas"?. Quin flipe.
Preu total de la broma? Doncs dos mesos de fiança, el mes en curs, i un percentatge de la renta de no se quin cony de tonteries que em diu...
O sea que para entrar son 4 meses, ¿no? - li dic jo. I ell fa cara de estar calculant complicadíssimes operacions matemàtiques i finalment em diu amb cara de resignació ´"Sí".
Jo faig un somriure irònic, ho sento, se´m escapa... I dic que no ho veig coherent, que ja se que no ho estableix ell això, però que no em sembla coherent.
Frase final estelar del super venedor de pisos "Pués se alquilan muy bien estos pisos, y las condicones son las mismas para todos eh...y la gente... la gente pasa por el aro, eh!".

MOLT MACO, SÍ SENYOR.

2 comentarios:

  1. LA GENTE PASA POR EL ARO??? quins collons desgraciat!
    ARU

    ResponderEliminar
  2. a mi això d´una paret amb fugons em té alucinada!!!!! jajaj
    K FUERTE!!!!!!! QUINA PRESSA DE PÈL!!!!!
    ...I DIUEN QUE AQUESTA SITUACIÓ ESTÀ ANANT A MILLOR... ????!!!!!
    Jo dono gràcies que per aquest aro no hi passaré, et dessitjo SORT, tinc l´esperança que x barna encara hi ha pisos accesibles a les seves qualitats!!!!!!

    ResponderEliminar