Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 17 de noviembre de 2009

PETITES COSES BRUTALS by Aru

Estic asseguda al costat d´una nena, donant-li copets a l´esquena perquè s´adormi. Dels 25 nens de la classe n´hi ha que s´adormen només estirar-se al llit, altres van caient poc a poc, i altres esperen a que tu els adormis. És part de la meva feina; fer que dormin.


Sento un soroll. Faig "shhhhh" i algú contesta "shhhh". Torno a intentar-ho "shhhh" i la veueta torna a fer "shhhh!"
Miro al meu voltant i tot i estar a les fosques puc distingir qui és qui. Davant meu, en el llitet, veig un nen estirat de boca terrossa, amb el cap aixecat. M´hi fixo i el reconec. És l´Àlex i riu silenciosament com si hagués fet una malifeta molt ingeniosa. Jejeje. Torno a fer "shhhh" i ell torna a contestar. Jajaja. Ric en silenci, i ell, que ja ha vist que l´estic mirant, també riu.
És boníssim. Quan em veu riure encara riu més i, movent el cap amunt i avall, i amagant-lo entre els braços dóna cops amb la mà com si li hagués explicat un chiste brutal. Jajaja.
De repent, entre els seus riures i el meu, i donant un cop amb la mà molt fort diu "nuuuna!" (aquesta sóc jo). Ho diu amb tò de que còmica que ets, em parteixo la caixa amb tu!Increible. Que té 2 anys eh!!

Vaig cap a ell, m´assec al seu costat i li vaig donant copets a l´esquena (funciona eh!), al principi segueix rient fluixet, però poc a poc va tancant els ulls i la respiració se li calma. I ja està.

Com sempre serà l´últim en despertar- se de la siesta; jeje, no m´estranya, amb tantes ganes de juerga!

1 comentario:

  1. nena que brutal no? com diria el carlos imitant-nos: cari cari que mono eh...pobret...que mono! jajajja
    tstimu

    ResponderEliminar