Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 11 de noviembre de 2009

... jo vull ser una nena sempre BY LAIA

Aquest matí a l´autobús hi havia una noia amb 2 nens, els seus fills. La nena tenia 5 anys i el nen 3 (ho he sabut pels seus comentaris durant el viatge).

Em limito a transcriure la conversa, que, per cert, m´ha semblat genial.
El codi serà: M= mare, N=nen, Na= nena.

Nen: - Mama tu ets baixeta
(ho deia mentre a ell li penjaven els peus pel damunt del seient del bus i li quedaven a mig metre del terra).
M: - I tu?
N: - Jo sóc mitjà
M: - Tu ets petit.
N: - No, jo sóc mitjà i el papa és molt gran i la mama mitjana.
M: - I tu? si la mama és mitjana tu petit
N: - No, jo sóc mitjà
(i dale)
Nena: - No, tu ets petit, jo sóc mitjana.

La nena ha posat punto final a la conversa sobre el tamany dels membres de la família i n´ha començat una altre al passar per davant d´un concessionari de cotxes.

Na: - Aquí venen cotxes?
M: - Sí
Na: - I com el portariem a casa?
M: - Posariem la clau, engegariem el cotxe i marxariem.
Na: - I jo també?
M: - No, tu no, hauria de ser la mama o el papa, tu quan siguis gran.
Na (tota sèria i com qui no diu res): - Jo no vull ser gran, jo vull ser petita.
(no sap res la nena! i semblava tonta!)
M: - Ah doncs llavors no el podràs portar mai.
Na: - Jo vull ser una nena sempre.

No us sembla fantàstica la conversa aquesta de bon matí?
M´ha encantat.

1 comentario:

  1. jejejeje. pues sí. Em sembla brutal.
    ELs nens diuen el que pensen. I punto.
    ARU

    ResponderEliminar