Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 16 de mayo de 2013

Only you a l'habitació... BY LAIA



Busco a l'spoty una cançó que em vingui de gust escoltar. Que hi ha dies en que fins i tot això costa... i et posaries alguna cosa com molt xunga i depriment i saps que no et convé, que el que has de trobar és un rollete ben animat, ... però que et dóna tres patades ara mateix.
Total, trobo en la llista de les meves preferides "Only you", de Yazoo. I me'n recordo i la poso. Play. I estic a la seva habitació, tinc 18 anys i és agost. Se'm dibuixa un somriure a la cara viatjant a la Calella de fa uns anys... perquè és inevitable... És fosc, és de nit, però no sé ben bé quina hora deu ser... entra claror per la finestra (llum d'algun fanal potser). I la cançó sona per casualitat, té la ràdio engegada. 

L'habitació aquella a la que arribaves després de baixar unes escales, que feia olor a... com de fet feia olor a marihuana, no cal dir-ho de cap altra forma ara ja a aquestes altures. Aquella habitació on em vaig posar per primer cop uns cascos de DJ. Que fort... quants record, una cançó. I aquells pantalons de pota d'elefant de color blau gastat, el top de l'Aina amb l'esquena descoberta, ... els cabells tenyits de Henna... Ell que em veu després de 2 o 3 dies, en que vaig fer una visita fugaç a Barcelona. 
 
- Hola!... - I s'acosta amb la cara il·luminada i m'agafa de la cintura. - Que vermells! Que guapa!. 
- Hola guapo... 

No hay comentarios:

Publicar un comentario