Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 6 de marzo de 2013

COM ESTÀS? by Aru

Com estàs?
Ens ho pregunten casi cada dia, oi? i a vegades la gent ho diu per dir algo.
Surt enganxat al "hola" : Hola, com estàs?
Però a vegades no. Jo últimament intento preguntar-ho de veritat. Que no vol dir que la gent em contesti de veritat.
M´explico? La gent diu Bé, i tu?. També surt això.
A vegades no estem bé , està clar. Però què t´haig d´explicar? La meva vida?
Hi ha paraules que surten de la nostra boca i no sabem com. No les pensem.
Jo l´altre dia anava al tren, i una noia del costat va treure una bossa de caramels. Mel´s va oferir
-¿Quieres uno? Son de frutas.
-No, gracias.
???????
Sí que en vols!!!!!!!!!!!!!
-¿No? -Em deuria veure la cara. Jeje.
-Bueno va sí, cojeré uno.
Tot això venia pel "Com estàs?" . El Ramiro, que em feia el curs de bullying fa pocs dies, m´ho va preguntar. Ens ho va preguntar. De fet ens va fer 3 preguntes. Que potser ens aniria bé fer-nos més sovint:
Com estàs? Com voldries estar? Estàs fent tot el que està a les teves mans per aconseguir-ho?

-Com estàs Aruna?
-Bé.
-Com voldries estar?
-....mmm...jejeje... millor.
-Estàs fent tot el possible per aconseguir-ho?
-No. Tot no. Però...ja estic fent algo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario