Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 4 de marzo de 2013

BYE BYE KIDS by Aru

La setmana passada vaig plegar de l´escola d´anglès. Em vaig despedir de tots els nens, amb una mica de pena, està clar, però contenta pel canvi.
Em vaig despedir de la Lucia, de la Irene, de la Iris... que seia d´esquena a mi quan no tenia ganes de fer classe; de la Rocío....que m´explicava la seva vida en castellà, i després se´m quedava mirant, mentre jo li responia en anglès, i em deia: Claro... no me entiendes porque hablo en español... (i feia un gest així com dient, què hi farem?) i que fa un accent rollo americà molt divertit; del David que fa "iuiuiuiu" amb la boca, mentre jo xiulo a les cançons. És la seva manera de fer-ho.
I del Raúl, l´Hugo...que al principi no sabia ni parlar..., de l´Eneko...que encara no s´aguanta assegut a terra, i mentre jo explico el conte el veig que va caient enrera....jajajaja.
De la Miranda, que em va portar un ram de flors més gran que ella. Va arribar a la classe amb el seu gorro, i la seva bufanda...amb els seus....què deu fer?  60 cm? somrient amb el ram a la mà. Era la nostra última classe juntes. Li feia classes des del curs passat...quan tenia només 1 any i pico. És guai i gratificant veure tot els què els hi has ensenyat. I que els pares t´ho diguin. Fa il.lusió.
"Aruna, has superado nuestras expectativas" "Gracias por participar tanto en la educación de Blanca" "We´ll miss you"
I les abraçades d´algunes mares, les cares de pena d´alguns que no s´atreveixen a dir-te res, els dibuixos dels nens...un pare que entra, tot tímid, i diu que si pot fer fotos "ja que és l´última classe...".
I a la sortida ja n´ha anat a fer una còpia i me la dona a dins d´un sobre.
"Ohhh...thankyou very much" Surto jo asseguda amb tots els nens al voltant.
Thankyou. diu ell. Thankyou.


3 comentarios:

  1. Sí, és molt xula la foto, doy fe :)
    I és molt maco que els papis et donguin les gràcies per ensenyar-lis coses maques als seus nens i el més important per fer-ho d'una forma màgica i especial, ... així com ets tu... que guay!

    LAIA

    ResponderEliminar
  2. Aru està molt bé això de que tu i jo tinguem un blog (perquè de l'Aina millor que ni en parlem ja ;) i que tu i jo escrivim i ens comentem,no?

    LAIA

    ResponderEliminar
  3. Sï cari està molt b. Aviam si la penya s´anima i ens diu algo...no???
    Què fem??ALguna acció d comunicació??Marketing?
    Alguna idea?

    ResponderEliminar