Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 6 de junio de 2011

Naufragant... amb un somriure. By Laia

No he tingut un dia molt brillant... però ara, fa uns segons, estava naufragant pel youtube... que ja ho faig jo de vegades, que busco i trobo, i me’n vaig d’un cantant a una cançó que em sona, a un grup que em van dir... a una banda sonora que em ve al cap... Total, que m’he recordat d’una cançó, que em van fer escoltar fa uns mesos i només donar-li al PLAY... he somrigut, inclús diria que he rigut aquí sola al despatx. Jajajajja. He rigut perquè m’he recordat de la cara de la persona que me la va posar, del seu somriure, de la seva olor, de les seves coses, les dolentes i les bones... i he pensat que havia sigut guay conèixe’l ...
He pensat que sempre t’emportes un somriure... o que és bo que te’l puguis emportar, no?. De vegades ens sembla que no ens hem endut res de bo d’una experiència però, al cap d’uns mesos, posem una cançó... i mira... somriem... i riem i tot!. Està bé adonar-te que encara que no ho sabies... et vas endur algo de bo de tot allò.
Sí... està molt bé :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario