Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 22 de junio de 2011

Un clip dins l’ordinador? By Laia

QUIN SUSTO PER FAVOR!!!! Estic aquí a la feina i com que ja feia massa que no feia alguna tonteria... m’avorria i jugava amb un clip de metall, ... i l’he ficat per una escletxa de l’ordinador, sí, ja se, no se perquè ho he fet, mira, l’he ficat... I m’ha fet un “chispazo” de la òstia i un soroll raríssim... he mirat que no m’hagués vist ningú que estava fent l’imbècil i he mogut els dits perquè em circulés la sang... quina enrampada! OSTIA!!. A més a més el clip s’ha quedat allà clavat i després quan m’he recuperat del susto l’he hagut de treure, així ràpid i com si cremés... pfffff.
Idees de bombero com diria la meva mami. El que fa l’avorriment...

1 comentario:

  1. nenaaaa, això ha estat una bengala natural!!!
    Sant Joan és màgic!!!!!!!!!! ;)

    ResponderEliminar