Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 7 de febrero de 2013

SOMIANT.VULL DIR... : FENT by Aru

L´altre dia estava asseguda a un bar, amb la iaia.
Ella prenia un tallat descafeinat en got de vidre, i jo un Nestea.
"A l´abre hi ha una pilota", em va dir, mirant cap a fora el carrer.
Vaig  pensar que no ens adonem de les coses. Que anem...tan ràpid!
Vaig somriure i vaig fer que sí amb el cap.
Som víctimes de la nostra societat, però també en som culpables. Hem d´acceptar una sèrie d´aconteixements que ens vénen donats, que passen... sense que depengui de noslatres. Però també hem de pendre decisions, i ser responsables, i actius en altres situacions...que sí que creem nosaltres.
No tenim temps d´adonar-nos que hi ha una pilota penjada al´arbre... però...Mirem els arbres?
Jo sempre dic que no tinc temps.
Suposo que és veritat, o no. Depèn de com t ho miris.
I ... si t ho pots mirar de diferents maneres... serà que no està tan clar que NO TINGUI TEMPS. Oi? M´enteneu? o millor dit... (consell que vaig apendre de la meva mare, i que sona millor:) M´explico?

Seguint una mica amb l´última entrada de la Laia, i aprofitant els coneixements que estic aprenent d´aquests cursos tan interessants que estic fent, us deixo un video que crec que val molt la pena que veieu.

A somiar.

I...a fer!!!!!!

1 comentario: