Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 13 de febrero de 2013

concurs de calories... BY LAIA

Avui estic fent un concurs de A VEURE QUANTES CALORIES ET POTS FOTRE "ENTRE PECHO Y ESPALDA". Per esmorzar he rescatat les pastes de te que van sobrar d'ahir per la nit, que la mami en va comprar 3kg (more or less) per celebrar el meu sant i no ens les vam poder menjar totes, perquè ja no ens hi cabien, que sinó ja et dic jo que no en queda ni una, vamos!. Això sí, m'he fet una infusió bona, sana i depurativa de fruites del bosc; molt bé Laia. He anat a córrer... i direu: "ah, molt bé no?". doncs no, no perquè llavors ja he tingut excusa per tot el dia... Clar, com que he anat a córrer, doncs no passa res. Per dinar he comprat peix, minipunto para el equipo de las chicas, i per postres... la safata de pastes de te em cridava i em deia que demà estarien toves i seria una llàstima... Zasca, pa la saca un parell més de galetetes d'aquestes ultra light, amb molta mantega i una dosis important de xocolata. Ole ole!.. Quan he arribat al despatx he obert el calaix per agafar les ulleres i... mmmmmhh... la bossa de xuxes que em va regalar l'Aru ahir estava mig oberta i... desprenia una olor... uffff... irresistible. Em supera. Així que, a modo de merienda adelantada, m'he menjat una "fresa" de nata i un cuc de colors, un tauró, un cor... un plàtan... Crec que vaig juanyant. Ara bereno pinya natural, sí sí, que sóc súper sana jo!. Quina poca vergonya Laia xateta, després te'n vas a córrer, ...sí mira!, hauries de córrer anys sense parar... rollo Forrest corre Forrest.

Per sopar verdureta i demà rollo light!.

Em queda aquí al calaix un "escalofrío"... us en recordeu? :)







Que guay era deixar-te'l damunt de la llengua i deixar que fes bombolles... Ja us explicaré què tal l'experiència, això si no rebento abans... per gorda!. Però és que... està tot tan bo, oi?.

No hay comentarios:

Publicar un comentario