Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 23 de octubre de 2011

NO EN SABIEM MÉS, TENIEM 30 ANYS... by Aru

Setmana densa, la veritat. Sort que treballo amb els nens, i m´agrada i m´ho passo bé. I estic ocupada. I haig d´estar animada, i somriure.
Dimarts a Kids (l´escola on dono classes d´anglès) faig molt el pallasso pels peques; Dimecres veiga a la Natàlia i surto un ratet; Dijous passa, tarda a kids, igual. Nit durilla; Divendres... avui estàs bé eh Aruna. Prou de massoquisme i deixar-se portar per la tristesa, i recrear-se amb records, cançons o imatges que tenies al cap i que potser mai es faran realitat. Va. Al metro... faig sudokus. Als ferrocarrils... crucis. No pensis. No pensis. Dono classe de jazz. Guai. Un altre cop al metro... no pensis Aruna, no pensis. Em dedico a borrar contactes del mb, als que no truco mai (tot i que havent perdut el telèfon tants cops... no me´n queden gaires.) Bé Aruna, bé. Arribo animada a casa la mami. Sopem allà. Tot molt bò. La Laia fa el pallasso i ens pixem de riure. Com sempre. Tornem a casa passejant i parlant del nostre cumple. La Laia se´n va a dormir que ha de matinar.
Aru... divendres nit... sola al sofà... que no decaigui que vas bé. Vale. Poso "Las Vegas" de fons, i com que no és suficient per distreure el meu cap... preparo les classes d´anglès per la setmana vinent. Bé Aruna ...bé. Fan l´anunci de Movistar: "Yo te doy mi sí, para siempre" toca´t els ous. Fan l´anunci d´ikea... no el miro. Ho estàs fent bé... Si pensar et fa mal... no pensis. Ja has pensat prou.
Són la 1 i m´adormo al sofà. Dissabte m´aixeco. dia gris. Va Aruna...va!... un amica de música... aviam: aquest cd de varis de música en català que no escolto mai ni em recordarà a ningú. "...Em passo els dies esperant la nit..." La passo. No problem. Em faig un tè, vaig cantant el far del sur. "Perquè sol no vull trobar-me..." Next. No passa res. "Ella...em va estimar tant, jo me l´estimo encara, plegats vam travessar una porta tancada. Ella...com us ho podré dir, era tot el meu món llavors..."

Uf.
Aquí ja no puc.
M´assec un moment. Només un moment. Només aquesta, de debò.
Imagino que ballem agafats.
... I tampoc passa res.


Vale. Poso el cd d´italianes i ballo, canto i m´invento coses. Vinga.
Dimmi dimmi....
tutta la vita...
e si l'amore non c'e basta una sola canzone
...lalilolalilo...

3 comentarios:

  1. Guapa, guapa, y guapa, fuerza, fuerza y fuerza. I Love You!!!

    ResponderEliminar
  2. Guapa, el millor en aquests casos és música clàssica; però opera no que te lletra. Vivaldi o alguna cosa així. Petonets!!!

    ResponderEliminar