Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 11 de marzo de 2011

no es lo mismo... BY LAIA

Tots sabem que el tema feina és desesperant, que la crisis està present en tots els sectors, que costa molt, que paguen poc, ... no fa falta que ennumerem les múltiples dificultats en les que ens trobem en aquests moments. És una putada quedar-se sense feina, és una putada haver d’agafar una feina que no t’agrada, és una putada que et paguin menys encara del que abans et pagaven... Però... DINS D’AQUESTA GRAN PUTADA, em fot que hi hagi gent que tingui l’oportunitat de treballar i denegui una feina “perquè no és de lo seu”. Estic treballant d’administrativa en una facultat, i si tinc molts avantatges, però no fotem, sóc Llicenciada en Publicitat i RRPP i abans d’estar aquí he treballat 8 anys en el món de la Comunicació (publicitat, producció, mitjans) ... us penseu que és el que em ve més de gust i que vaig fent salts pel carrer d’emoció quan em dirigeixo a la feina? Us penseu que no treballaria per menys pasta (encara) si tingués l’oportunitat de treballar en alguna cosa “de lo meu”, en algo que em permetés aprendre cada dia coses noves i em motivés intel·lectualment?. No cal fer cap drama, tinc feina, un bon ambient de treball, unes condicions de les que no em puc queixar... i ja està, ja vindran temps millors.

Animo a qui no treballa perquè NO POT, això canviarà, no desespereu!. Se’n poden anar a prendre pel sac els que no treballen PERQUÈ NO VOLEN, em sembla casi un pecat actualment. O almenys, si no treballen perquè NO VOLEN, QUE TOTHOM ÉS LLIURE DE FER EL QUÈ VULGUI, que no es queixin!, si us plau, perquè no tenen feina, perquè no troben res, perquè no tenen peles... Que és ofensiu pels que treballem en una cosa que no ens apassiona, però treballem en el que podem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario