Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 18 de marzo de 2011

07:49 ... BY LAIA



Ahir vaig sortir “a prendre algo” i quan vaig arribar a casa vaig caure rodona i no vaig pensar ni tan sols en posar-me el despertador. Avui he obert un ull a les 07:49... encara he tingut sort, m’hauria d’haver aixecat a i quart però bueno... haurien pogut ser perfectament a les 09:37, o a les 11:21, o sigui que encara m’ha sortit prou bé. Un amic m’ha dit que el cos és intel•ligent... He pensat que sort que el cos ho és, ... que lo que és el cap...

A partir d’ara les meves entrades al blog seran més habituals que de costum ja que m’he donat de baixa del facebook i tot el temps que hi invertia probablement el passi per aquí... He dicho.

Aprofito també, ja que la ressaca es veu que m’inspira, per comunicar-vos que per St. Jordi farem concurs literari al nostre blog... Aneu agafant paper i pluma que ja us anirem informant dels detalls. Per cert, llavors ja tindrem un seguidor més, oi Arnau?.

Que què t'he a veure la foto que he publicat amb aquesta entrada? Doncs res. M'encanta i em venia de gust publicar-la i com que és el nostre blog doncs mira... és el que té... que hi publiquem el que volem. Com diu la Bien Querida: "Tengo los ases, los reyes, las damas... y hago lo que me da la gana."

Molts petons i molt bon cap de setmana a tothom, no us "estrujeu" gaire el cervell que, afortunadament, el nostre cos ja pensa sol ;)

MUAAAAAAAAAAAAAA

4 comentarios:

  1. Foto chulísima plagada de bellezas incalculables, y de la Bien Querida yo me quedo con...

    A veces me lleno de rabia,
    A veces no quiero ni verte,
    A veces solo me tranquilizaria pegarte muy fuerte.

    Me estás robando horas de sueño,
    Me estoy mintiendo y me lo creo,
    Pero como yo te estoy queriendo no tiene medida no tiene tiempo....

    ResponderEliminar
  2. Gracias Alex, suerte que tú nos piropeas... que para lo que hay que oir por allí...

    ... a veces sólo me tranquilizaría pegarles muy fuerte ;)

    ResponderEliminar
  3. una altra foto de les nostres digne de samarreta!!!
    així m´ agrada, que segueixis posant sovint arrugues al blog!!!!
    ;)

    ResponderEliminar