Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 2 de marzo de 2010

I VOSTÈ EM MIRA MALAMENT? by Aru

Cada matí, al ferrocarril, em trec el piercing abans d´arribar a la feina; i cada tarda me´l torno a posar quan estic al metro tornant cap a casa.
Que a aquestes alçades encara estigui mal vist portar una arrecada al llavi, o al nas, o a la cella per treballar segons a on, és una tema del que podríem discutir...(Jo a l´escola on treballo no puc portar ni faldilles PER SOBRE EL TURMELL, ni sandàlies, encara que estiguem a 30 graus, ni samarretes de tirants!!) Però no és això el què volia comentar avui.
El tema d´avui és....tachaaaaan:
Les cares que fa la penya quan em poso o trec el piercing.
N´hi ha cada un que l´hauríeu de veure. De debò. Jo flipo. I això que ja ho tinc molt per la mà, i no faig cap show. Ni tan sols trec un mirallet. Però res tu! Deu fer molt de fàstic que algú es toqui el llavi un moment i jo no ho sé!
L´altre dia un senyor gran girava la cara i feia que "no" amb el cap (no és conya eh!), com si m´hagués enxampat fent alguna cosa mal feta. I ara fa una estona una senyora (no gaire gran,d´uns 55 anys eh! amb cara de monja) i la seva filla es miràven l´una a l´altra (tot i que sèien de costat i semblava una posició força incòmoda!) per tal de no mirar-me a mi... QUE M´ESTAVA POSANT UNA ARRECADA AL LLAVI!!!!!!! HORROR!!!!!!!!

No m´importa en absolut el què pensi aquesta gent als que no conec de res. Pitjor per ells que són tan tancats de ment. Jo tinc sort que m´han educat d´una altra manera. El fet és que tenen la barra de mirar-me com si jo estigués fent algo que s´escapés de la seva raó... Però els que fan coses que jo no entenc, els maleducats, els que es comporten de manera irrespectuosa, són ells. No jo.

3 comentarios:

  1. Pues que quieres que te diga, de buena mañana una belleza se me pone a quitarse o penerse el piercing tocándose los labios y a mi seguro que me alegra la mañana, je je je, si es que ya me vale....

    ResponderEliminar
  2. a la mierda con la gente retrasada que vive en la pre-historia

    ResponderEliminar