Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 16 de marzo de 2010

VIVA LA MÚSICA!! by Aru

Cada dia desperto els nens de la siesta; canvio als que s'h de canviar, poso als altres l'orinal, els hi rento la cara, els pentino... i quan els vaig tenint llestos els faig asseure a les cadiretes a mirar un conte.
El divendres, com que ja teníem ganes de cap de setmana, enlloc de fer-los seure els hi vaig posar música perquè balléssin. Portava un cd que faig servir per les classes de jazz amb les nenes.
La 1a cançó que vaig escollir va ser "summercat" (la de tonight tonight). Es van tornar bojos! Saltant i ballant! l'Àlex, un nen que és molt còmic, se la sabia tota i semblava al.lucinat de que estigués sonant A LA CLASSE aquella cançó que li deuen posar sempre a casa. Era boníssim.
Després va sonar la de "Moving"; quan va sonar la 1a nota l'Àlex va fer muviiiin!!!! i es va acostar al radiocassette emocionat; Es quedava mirant-lo com si esperés veure alguna cosa que sortia d'allà. Es va quedar allà davant. Ballant i mirant l'aparell fins que va acabar la cançó!!!
Ja eren casi les tres... i els hi vaig posar l'última cançó, aviam si la coneixíen. "I gotta feeling" de Black eyed peas.
Bueno...increible. En sèrio. L'Àlex cantava amb els ulls molt oberts. No es sabia les paraules exactes però feia les vocals que tocaven. Té 2 anys i mig eh!!! Brutal. Jo flipava. I ell anava movent el cul d'un cantó a l'altre i aixecava les mans com si vulgués que tots el seguissin. Com si fos un super cantant en un concert multitudinari.
Sóc fan número 1 d'aquest nen. I dels seus pares que li deuen fer escoltar música tot el rato enlloc d'enxufar-lo a la tele. Olé.
Però... les azañas del super niño estrella del rock no acaben aquí:
Ahir dilluns, mentre estaven dinant, jo em passejava d'una taula a l'altra i els ajudava a menjar, com sempre. De repent sento l'Àlex que feia uooooooooo. Me'l miro.Tots els nens de la seva taula també se'l miren divertits. Jo li ric. I torna a fer uoooooo. Jeje. L'escolto atentament perquè estic segura que està cantant alguna cos. L'Àlex no crida i prou. Ell canta cançons reals. Segueixo passejant per l'aula...i de sobte ho identifico. "Uooooooooo uooooo".
Senyors i senyores, està cantant "viva la vida" de Coldplay.
M'encanta.
És un crack.
Un autògraf siusplau!!!!!!

2 comentarios:

  1. Yo también soy fan de ese niño, je je je, en cuatro días está de concert en concet haciendo la rutuca como yo, mañana a Katatonia... je je je... VIVA LA MÚSICA

    ResponderEliminar
  2. que bo per favor!!! ole ole y ole! sera que todos los alex llevan la musica dentro...

    ResponderEliminar