Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 8 de marzo de 2010

UN DILLUNS BLANC by Aru

Normalment els dilluns són grisos. Avui no.
Tinc 29 anys i, que jo recordi, no havia vist mai nevar així a Barcelona.
Miro pel balcó i està tot blanc!!! La terrassa de sota, el pàrquing de davant de casa....
No és cap descobriment dir que les coses que ens agraden, ens agraden encara més si són inesperades; Que el factor sorpresa les fa millors. I que si a més de ser inesperades passen molt poc sovint... encara fa més il.lusió.
Suposo que per això aquest matí quan he baixat del ferrocarril, a Vallvidrera, i he vist que estava nevant... m´he sentit com si haguéssin vingut els reis.
He caminat fins a l´escola deixant les meves petjades a la neu, i veient tot aquell paisatge tan diferent al que veig cada dia, i quan he arribat he hagut d´espolsar el paraigua...que estava tot ple de neu.
Després, a la classe, he posat a tots els nens a mirar per la finestra, tota emocionada jo, dient "Mireu com neva!!!", i ells, que són nens i això sí que ho ténen, es contagien rapidament de la teva alegria, s´han anat posant més i més contents i cridaven i deien "Aluna mira com neva!!"
Ha sigut un dia molt maco a l´escola.
Ara estic a casa i com he dit està tot nevat. Els cotxes, els arbres...tot el terra!!!! tot és blanc. I és molt bonic.
I avui estic contenta perquè neva.
I encara que potser sigui una tonteria estar content només per això... totes les petites oportunitats que tinguem de ser feliços, de fer festa, s´han d´aprofitar.
Per cert, avui és el dia de la Dona Treballadora, així que... Felicitats a totes. Si teniu feina... Ja teniu una altra cosa que celebrar avui!

Me´n vaig a fer fotos!!!
Està nevant!!! Ahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario