Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 28 de noviembre de 2011

6000 del tirón! ... by Laia


Ahir vaig acompanyar la meva iaia al caixer. Prefereix anar-hi amb nosaltres ja que té por que no la robin, li estirin el bolso, això que passa tan sovint ara, “com que som grans... s’aprofiten...”. Pobreta té raó. Quan vam arribar li vaig preguntar el número, i la quantitat que volia treure (jo feia l’operació), ... em va mirar com dubtant i em va dir (molt baixet):

- 6.000? Ho dic bé? - Jo somreia... i ella veia que no ho deia bé... sempre es fot un liu pobre dona amb això dels euros... normal!.
- Sí, si vols que tregui un milió de pessetes... – es va posar la mà a la boca, com qui diu un disbarat molt gran i vam riure les dues... que mona la meva iaia J

Vaig pensar que quina putada que et canviïn la moneda quan tens més de 70 anys, no?. Com si no fos ja prou difícil tot a segons quina edat. També vaig pensar que guay de que la poguem acompanyar i ajudar-la, i evitar que tregui 6.000€ així “del tirón”... si és que els tenia ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario