Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 23 de noviembre de 2011

FELICITATS NEN MAR ... by Aru

Fa dies que vull escriure al blog i no trobo temps.
Volia explicar que vaig currar a una mesa electoral... i que m´ho vaig passar molt bé. Jeje. Imagineu-vos, quan portaven més de 12 hores allà, amb aquell cansanci que tot et fa gràcia, i sense poder comptar els vots pq ens va agafar un atac de riure(plorant i tot eh!) amb la senyora del costat.
També us volia explicar una conversa entre una nena tonteta del metro, i la seva amiga, que li deia, entre altres coses, que havia quedat amb un tio i no sabia de què parlar amb ell. L´amiga sàbia li aconsellava: "EL chico es el que lleva la conversación, la chica sólo tiene que responder SÍ o No."
Acostuma a ser al contrari. Però bueno.
Total... que avui sí que tinc un motiu important i per això he trobat el moment.
Es té temps...quan es vol.
Avui és el cumple d´un nen molt guapo. Molt bò. D´un nen d´ulls transparents com el mar.
I només volia desitjar-te moltes felicitats. Tota la felicitat del món. Tota la que et mereixes.
Perquè quan tu rius... ens fas somriure a tots.
Perquè et portes bé amb la gent, perquè els teus amics, la teva família, la teva gent sap que pot comptar amb tu.
Perquè tens un cor gran gran gran ple d´amor i de calma i de generositat.
Perquè ets bona persona i omples la vida de coses bones per tu i pels altres.
Perquè tens 31 anys... i moltes coses, ja, per explicar als teus fills i als teus néts algun dia. Quan tinguis pinta de papa Noël. Jeje.
Tenim sort de tenir-te a la nostra vida.
Jo he tingut molta sort de compartir alguns d´aquest 31 anys teus;
I per això espero que passis un dia brutal, rodejat de solet, família... i fum de barbacoa.
I que et regalin alguna cosa bonica...
Jo, ja ho saps, si hi ha algo que et pugui donar...
T´ho dono tot, embolicat amb un gran llaç vermell.



De moment et regalo una cançó.

http://youtu.be/uu9Em1oTv2o

Felicitats Rootxi Chan, de tota la Mafia.
T´estimem molt.





I de las gallinas rizadas tb.
Jeje

3 comentarios:

  1. Res a afegir. Felicitats del blog a una de les millors persones que conec en aquest món mundial (encara que els últims dies et comportis com un capullo i no em responguis els SMS).

    Mua.

    ResponderEliminar
  2. Espero que sàpigues la sort que tens

    ResponderEliminar
  3. És difícil fer somriure a tots si no tens ganes de riure. També és complicat que la gent pugui comptar amb tu si no dones la oportunitat que t’ho demanin. Si tens un cor gran es queda molt buit quan les coses bones s’hi perden… I quan perds coses molt bones que tenies, et perds a tu mateix.
    Després costa molt trobar-se.

    Suposo que amb el temps tothom s’acostuma a viure amb si mateix. Ser bona persona no t’ajuda a decidir els camins a seguir, pero serveix per poder mirar enrere i no haver-te d’amagar de res.

    La cosa més bonica que m’han regalat fa molts anys que la tinc. Ara mateix he perdut la manera de mirar-la, pero algún dia sabré com fer-ho.

    I sé la sort que tinc, ningú ho sap millor que jo.
    El que no sé és de què em serveix, tot i saber per a què m’ha servit.

    Gràcies Pititeta.

    Gràcies family.

    Us estimo molt.

    ResponderEliminar