Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 1 de octubre de 2010

EN UNES GRADES... by Laia


Ahir es va morir el Joan Triadú, era el director de la nostra escola... He vist la notícia i m'ha fet molta pena... no se... crec que hi vaig intercanviar molt poques paraules amb aquest senyor, però sempre em va semblar molt entranyable... i molt digne (em donava aquesta sensació... potser perquè jo era molt petita i ell molt gran i elegant, jejejej).

... quan he vist aquesta foto m’han vingut tants records! L’amfiteatre on jugavem a “pixi”, on cantavem BON COP DE FALÇ!, on recitavem poesies, rebíem roses, ens amagàvem, ens perseguíem, ens enfadavem, des on miravem “als de BUP” quan baixaven... fixant-nos en algun en concret ;), on ens “confessavem”, ... jolin... us prometo que estic flipant amb la de records que et pot portar una foto i que no recordava que estaven tan i tan amagats... recordo fer moltes fotos a l’amfiteatre per un concurs un St. Jordi, recordo l’olor, la gent, els profes, la motxila que era casi més gran que nosaltres i que pesava com un mort, però que ens la penjavem només d’una nansa (encara que ens deien i repetien que ens quedariem sense esquena... però quedava molt millor!), recordo baixar les escales pujada a “caballito”, pujar-les corrents, saltant!, jugar-hi a tirar-nos globus d’aigua, recordo una patada que vaig donar a un nen (amb molt mala llet;), recordo posar-me vermella en aquestes grades, i morada a “xuxes”, i negre també, cabrejada amb algú, ... recordo fins i tot algun petó molt inocent en aquest amfiteatre, algunes llàgrimes també, ... però de tot de tot em quedo amb els somriures (i amb les amigues que encara conservo).

3 comentarios:

  1. No ens coneixiem encara però cada instant que has anat dient et veia, com si fos ara.

    ResponderEliminar
  2. JO també el recordo... i ja era vell llavors (o almenys a mi m´ho semblava) jeje. Fa 20 anys... joder.
    Me´n recordo de la seva veu, molt solemne i càlida a la vegada, i que sempre que te´l creuaves tenia una paraula agradable o un "No correu pels passadissos"...Sempre passejava per l´escola, interessant-se pel què feiem. Segur que som moltíssims els que avui sentim aquesta pèrdua, però també som moltíssims els que vam poder compartir un tros d´aquesta vida amb ell.

    ResponderEliminar
  3. No tinc paraules! has descrit tan bé les teves/nostres vivències en aquestes grades que mhas fet caure alguna que altre llagrima d melangia :)

    Vanessa

    ResponderEliminar