Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 6 de septiembre de 2009

BENVENUTI RAGGAZZI !!! UN PO DI MERDA? by Aina

Ahir vaig tenir un dia de merda, i no és un dir no, literalmet. Per començar que sigui dissabte i haver de treballar tot el dia ja és bastant asqueros, però tenir tot el dia el meu jefe a la botiga ho fa molt pitjor. El meu jefe, Mr. Manuel Zanzzuri, és un person de 24 anys bastant alucinant, un ser ridicul que cada cop que entra un client a la botiga  diu cridant i movent els braços emocionat: "Benvenuti raggazzi!!!" La gent sovint el mira raro perquè el raggazzo en questio potser és un senyor de 60 anys, o una senyora mega pija tota enjoiada, pero és igual, pel meu jefe tots som raggazzi... (seria com dir hola chicos a un grup de juvilats). El meu jefe insisteix en pressionar el client (ell diu el "pressing"), diu que és el metode Zanzzuri, heredat de generacio en generacio, i preten que quan entra algu jo faci salts d'alegria mentre els hi donc la banvinguda fent volteretes o ballant sobre els prestatges, el que sigui necessari perquè els clients no marxin sense haver comprat res. Resumint, que vol que sigui una dependenta-pallassa-show woman. 
Total que ahir portava tot el mati observant alucinada els seus saltets i moviments de braços, i ell em mirava a mi tipo, vinga Aina no siguis sosa! salta balla fes algo! "Noi siamo Tommy!!!" crida per motivar-nos...Sovint algun client m'ha preguntat si es comporta sempre aixi o si te algun problema...jo estic bastant convençuda de que és border-line. 
Després d'un mati agotador escoltant les seves parides, a les 15h per fi va arrivar la meva hora de descans. Per fi em puc assentar una mica, vaig pensar, i vaig sortir al carrer buscant un lloc on reposar els meus peus, i vai seure a unes escales que hi han alla a prop. Pero tan bon punt com vaig apoiar el cul a les escales va un colom i se'm caga a sobre. Em caga els cabells, em caga el polo super tommy i els pantalons. Us ho juro que no m ho invento, se'm va cagar a sobre el cabron! Lo primer que vaig pensar va ser "ara si que tinc un dia de MERDA de veritat!!!, que patetica que soc!". Pero no, m'equivocava, perquè quan li explicava al Carlos per telefon, gemegant i amb ganes de plorar ell em va dir: "Que va Aina! Esto trae muy buena suerte!"  Vaja, vaig pensar, potser que torni a les escales-cagadero a veure si se'm caguen tots a sobre, perquè una mica de buona fortuna no m'aniria gens malament...  
Va acabar el meu descans i vaig entrar al lavabo per netejar-me, pero abans de fer-ho vaig dubtar un moment, potser si em deixo la merda a sobre faig més espectacle i el meu jefe està més content... "Benvenuti raggazzi!!! No marxeu que tenim a la raggazza cagada!!!".  Al final vaig optar per rentar-me i tornar a la feina, quin remei, l'unic que em consolava era sapiguer que el dia ja no podia anar més de merda....

4 comentarios:

  1. jajajajajajjajajaj
    un po di merda? em tronxo!!!

    ResponderEliminar
  2. Proposo que el pròxim cop que el teu jefe et miri amb cara de AINA NO SIGUIS SOSSA I FES LA PALLASSA, facis igual que ell. Entri qui entri tu dius "benvenutti ragazzi" rient rollo sonrisa profident a saco i fent saltironets... que vegi lo ridícul que resulta...

    ResponderEliminar
  3. Jajajaja, lo millor es que t'ho prenguis amb filosofia i humor. Per cert, el teu jefe em recorda a un altre pallasso: Berlusconi ( encara que aquest es molt perillós).
    Petons des de Jerez

    ResponderEliminar
  4. Pues yo que quieres que te diga, me acabo de partir la caja en el sofa de casa leyendo la anécdota, a lo mejor tendrías que plantearte lo de Aina La Pallassa, juas juas juas, besitos muacs

    ResponderEliminar