Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 22 de septiembre de 2009

Thank you my friend (By Laia)

Ahir, jo i unes 16.000 persones més (com a mínim), vam passar una nit màgica a Barcelona.
Un elegantíssim canadenc va decidir celebrar el seu 75è aniversari regalant-nos cançons, ell a nosaltres i no a l´inrevés, durant més de 3 hores al Palau St. Jordi, que ahir més que mai sí que era un Palau perquè hi havia un rei.

De vegades la vida et fa regals inesperats, d´altres et fa putades, i ahir, a mi, em va regalar, caiguda del cel, sense comprar-la ni buscar-la, una entrada perl concert del Leonard Cohen a Barcelona.

Va ser un concert preciós, amb una escenografia molt senzilla, un vestuari sobri i una elegància indiscutible (d´ell i tots els músics i banda).

Ell es treia el barret i donava les gràcies al públic, una vegada i una altre, "thank you my friends" deia amb la mà al cor (la mateixa amb la que agafava el barret). Gràcies a tu senyor Cohen per ensenyar-nos que no calen grans muntatges, passarel.les, vestits de Gaultier, bengales que s´encenguin enmig del show, ni grans efectes especials, ... quan se´n sap TANT. Una lliçó d´humiltat.

Es despedia, semblava que per sempre, desitjant-nos una vida dolça com una poma i donant-nos les gràcies pel regal d´aniversari.

M´agradaria regalar-vos 3 minuts al St. Jordi amb Leonard Cohen i la seva meravellosa banda cantant i tocant "So long Marianne", o "Suzanne" (se´ns posaven els pèls de punta), o "Ain´t no cure for love", o "I´m your man"... M´agradaria regalar-vos una de les mil sensacions fabuloses que vaig tenir ahir per la nit, però, com que no puc, us deixo aquest "pobres" links i la lletra d´una cançó que m´encanta.

Bon dimarts (amb gust a dijous), sigueu feliços, i al Sr. Cohen li dic, traient-me el barret i amb la mà al cor (literalment);
Thank you my friend.


Dance me to your beauty
with a burning violin
Dance me through the panic '
til I'm gathered safely in Lift me
like an olive branch and be my homeward dove
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love
Oh let me see your beauty
when the witnesses are gone
Let me feel you moving
like they do in Babylon
Show me slowly what I only know the limits of
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love
Dance me to the wedding now,
dance me on and on Dance me very tenderly and dance me very long
We're both of us beneath our love, we're both of us above
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love
Dance me to the children who are asking to be born
Dance me through the curtains that our kisses have outworn
Raise a tent of shelter now, though every thread is torn
Dance me to the end of love
Dance me to your beauty with a burning violin
Dance me through the panic till I'm gathered safely in
Touch me with your naked hand or touch me with your glove
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love
Dance me to the end of love

http://www.youtube.com/watch?v=7pA5UhNaYw0

2 comentarios:

  1. envidia cochina es lo que siento ahora mismo.....

    ResponderEliminar
  2. envidia cochina siento yo tb.......pero m'en alegro d q vosaltres el poguessiu disfrutar! un mito viviente...... muaaaaaa
    aina

    ResponderEliminar