Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 23 de septiembre de 2009

SO LONG...LEONARD. by Aru

Ja sé que la Laia ja ha explicat el concert que vam disfrutar el dilluns. Jo també hi era, i per això també li vull fer el meu petit homenatge. Perquè s´ho mereix. Perquè he esperat aquest concert desde fa ...potser 10 anys. So long Leonard!!!! I perquè sinó...rebento.

Sona "Hallelujah", Leonard Cohen està de genolls al mig de l´escenari. Sí, sí. De genolls.
Aquest va ser només un de tants moments indescriptibles que van tenir lloc l´altra nit.
Va començar, com és de costum, amb "Dance me to the end of love". Va sortir la banda (formada per 10 membres, músics i veus sublims, com molt bé va dir el Sr. Cohen), i seguidament ell...sense fer-se esperar.

El Palau sencer en peu. Impressionant. Aplaudiments. Ell espera al mig de l´escenari. Sense pressa. Com si tinguéssim TOT el temps del món. Hem mort, això és el cel.Aquest senyor del barret és Déu...acompanyat d´uns àngels que canten molt bé. Sí. dèu ser això.
No tinc, o no sé, les paraules adequades, prou grans per descriure-ho.
Un regal.
Com ha dit la Laia..
Va ser un regal inmesurable per tots els que estàvem allà.
Cançons, poemes, solos de saxo, de guitarra, sinceritat, experiència, trossets d´històries, coros perfectes, genialitat, senzillesa...
Només música.
Gràcies per saber-ne tant, per compartir-ho amb nosaltres durant tant de temps, per cada paraula, per tantes sensacions. Tant grans. Per ensenyar-nos que l´amor is not a victory march, it´s a cold and it´s a broken hallelujah.

Lo de dilluns no va ser un concert. Va ser una entrega. Ell va donar i nosaltres vam rebre.
Un dia, segur, diré.... : jo hi vaig ser.

Gràcies Leonard Cohen. L´únic que puc fer jo per tu, com molt bé vas dir, és mantenir vives les teves cançons. I ho faré.

1 comentario: