Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 10 de septiembre de 2009

LA FAUNA...DEL LICEU. by Aru

Diumenge passat vaig tornar a treballar a la platja, gran font d´inspiració!

El primer que faig quan arribo és posar la ràdio, però avui, vaig pensar, no els hi posaré Rac 105, ni los 40...avui us deixaré Catalunya ràdio, que posen una òpera molt bonica. Tothom que vé a demanar (o millor dit a ordenar ) una cervesa..flipa. Que s´aguantin si no els hi agrada. És la meva forma de protestar contra tanta mala educació.
Ademés mentre estava allà venent gelats...escrivia aquestes línies...allà asseguda...amb les meves ulleres rollo intelectual.... Em miràven com si fos un extrany animal del zoo!! ...Tu diràs!

Ara que de penya maleducada n´hi ha a tota arreu...

Dissabte per la nit, per exemple, vaig tenir la sort de poder anar a veure l´English National Ballet, al Liceu, fent homenatge a 100 anys de ballets russos. El millor van ser els 4 minuts que va durar La mort del cigne . Impecable. Brutal. Preciós.
El pitjor...alguns personatges , com la de la llotja del costat que en el punt àlgid va haver d´informar-nos "se ha muerto". Gràcies senyora. També hi havíen unes lloques al costat que ho havíen de comentar tot, unes pijes que rèien. Sí, sí. RÈIEN. O una parella molt enterada de la moda actual que van comentar que els ballerins anàven vestits "con unos trozos de pareo roto". Ara, el més indignant, la gent que es va aixecar i va marxar abans d´aplaudir...per no trobar mogollón , suposo.

Senyors...està molt bé anar arreglats i elegants al teatre, però quan agafin el seu bolso, el xal o el barret...no es descuidin l´educació penjada de darrera la porta !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario