Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 4 de agosto de 2009

CASSETTE...NO T´OBLIDEM! by Aru

L´Altre dia vaig veure un home que portava un walkman!!!!...amb un cassette a dins!!!!!
Jejeje.Que brutal! Em va semblar molt guai. Jo tinc un munt de cassettes que no escolto mai, suposo que tothom en té.oi? Però és que fa pena tirar-los.no? Encara que ja no els facis servir mai.
Tot i que, a mi, em fa pena tirar tantes coses...! Cada cop que faig neteja penso: "Va Aruna desfes-te d´ alguna cosa!!! Que ja no hi cabem!!"
I em torno a mirar els pin y pon, els vestits de les barbies, les barbies sense cap, uns pantalons roses que m´encantàven i que ja no m´hi caben ni a una cama, les nines de retallar, alguna agenda vella d´un any segurament molt important, entrades de concerts, un telèfon (sense el 93 davant!!) apuntat en un tros de paquet de Fortuna tou!, notes que ens passàvem a les hores de classe, una samarreta estripada record d´uns campaments d´estiu, una fulla que no sé ni d´on ha sortit (però si la guardo serà per algo!)....
I ho torno a guardar tot i penso: "El pròxim cop".

1 comentario:

  1. és xungo despendre´t de les coses,..sembla que hagis de tirar o borar part de la teva vida tb,...però potser si fèssim una llista de les coses (com has fet ara) no les oblidariem mai i no ocuparia tant d´espai... no?

    ResponderEliminar