Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 7 de noviembre de 2012

FELICITATS by Aina


Avui és l'aniversari dels meus dos àngels de la guarda, i aquesta ocasió es mereixia sens dubte unes paraules al "nostre" blog.
32 meravellosos anys, viscuts intensament, de manera honesta i valenta, amb poc cap i molt cor, (però,es pot fer d'una altra manera?) i mantenint una bellesa natural i un físic envejable, salta a la vista!
Les meves germanes son la meva vida, en el sentit literal de la paraula perquè jo sóc qui sóc i elles son qui son, per petites peces que hem anat col.locant les altres dues. Com diu un poema de Cernuda:
El ya no puede ser distinto de ti, ni tú tampoco ser distinto de él: unidos vaís,
formando un solo ser de dos impulsos, como al pájaro solo hacen dos alas.

Sempre hi han sigut i sempre hi seran. Una certesa. I ja me'n queden menys de certeses...
Però la Laia i l'Aruna (laiarunaaaaaaaaa!!!) són això per mi, un amor incondicional, totalment
recíproc, que mai falla.
Com us vaig dir aquella vegada (Déu meu que grandes!): sou les millors. I punto. 

MOLTISSIMES FELICITATS PRINCESES!!!
¿Te he dicho alguna vez que te quiero?


http://youtu.be/Sv6dMFF_yts





2 comentarios:

  1. Sí, TE QUIEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Gràcies cari

    T'estimo molt... i ...

    y tocaré y tocaré... (tú ya me vienes entendiendo)

    LAIA

    ResponderEliminar
  2. ja t´ho vaig dir a tu... però volia que quedés escrit aquí, en el nostre espai.
    Gràcies.
    T´estimo molt. Ja ho saps.

    ResponderEliminar