Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 10 de octubre de 2012

Que algú pensi... By Laia

Avui he començat a llegir un llibre escrit per un amic. No ho havia fet mai. L'he començat tot i que no tinc perquè acabar-lo, puc anar endavant i endarrera... és el que tenen els libres de poemes i això m'agrada, perquè són una mica caòtics com jo, perquè els llegeixes desordenadament i dies "sueltos" i puntuals, i segon els teu estat d'ànim, els teus ulls en busquen un o un altre, quan ja te'ls coneixes una mica. És curiós llegir un llibre quan en coneixes l'autor; te'l imagines dient-te ell mateix les paraules que llegeixes, una a una, i és súper viu. 
 
El dedicava, entre d'altres a la Bibi "el amor de mi vida". Ho he tornat a llegir i he pensat que que maco que algú pensi que ets l'amor de la seva vida, que ha de ser brutal. 

L'amor de la seva vida... 
Brutal.

Jo un cop vaig creure que algú era l'amor de la meva vida... però no, ara puc assegurar que no ho era. Crec que ell també va creure en algun moment que jo ho era, o potser no i només és que m'agrada pensar-ho així; que algun cop algú va  pensar "la Laia, l'amor de la meva vida". 
 
 
 

(Estalvieu-vos si us plau comentaris de l'estil "Laia ets molt jove, tens molt temps!", que ja ho sé i em fan una mica de ràbia).

6 comentarios:

  1. Sé que més d´un ho ha pensat de tu Laia...però a vegades la gent és covarda...i és millor quedar-se amb la novia d tota la vida...q amb l´amor d la teva vida q acabes d coneixer. O és més fàcil quedar-te amb akella tia q t ho posa tot fàcil...i no s queixa ni es discuteix...que amb la que tens unes discussions descomunals...encara q sigui l´amor d la teva vida.
    Hi ha qui es mou per altres coses...no tots es mouen per l´amor.

    ResponderEliminar
  2. i hi ha qui diu que tenim més d´un amor de la nostra vida. Que és més "l´amor de la meva vida"...en aquest moment de la meva vida.
    No sé...jo penso que hi ha varies vides dins d´una vida. Jo miro enrera...i sembla que vaig tenir una altra vida...ara no fa gaire.

    ResponderEliminar
  3. Yo creo que hay UN SÓLO "amor de tu vida".
    Y punto.
    Aunque a veces duele menos pensar todas esas otras teorias.

    ResponderEliminar
  4. Pués sí... dolía menos...

    LAIA

    ResponderEliminar
  5. Jo personalment també crec que n'hi pot haver més d'un Aru. Estic d'acord.

    LAIA

    ResponderEliminar
  6. Hi ha més d'un amor a la teva vida. En el moment que tens un fill, el teu fill passa a ser un dels amors de la teva vida, i no per aixó la teva parella deixa de ser-ho. L'amor als pares, germans, ... Hi ha molts amors, i tots, en algun moment, poden ser l'amor de la teva vida. No sempre hem de veure l'amor a la parella com l'únic amor...

    ResponderEliminar