Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 23 de octubre de 2012

HARTA YA DE ESTAR HARTA... by Aru

Aquest matí, després de mesos i mesos d´espera, de visites continuades al CAP Les Corts, de visites a Urgències, de visitar-me al traumatòleg del CAP i del CLíNIC...m´han fet una ressonància magnètica, al CLINIC. Molt eficients, puntuals, agradables i tot, cosa dificil últimament .
M´han dit que demanés hora al meu cap, que enviaven els meus resultats allà.
He trucat al CAP Les Corts i una enfermera molt antipàtica m´ha dit "Aviam...però a tu aquesta ressonància qui te la va demanar??" Doncs...perdona q pensi eh...suposo q el meu traumatòleg...
L´enfermera m´ha dit que ja estava bé, que nosaltres ,els pacients, haviem d´informar del nostre recorregut, quan anavem a fer-nos una ressonància, perquè resulta que no me la van demanar al CAP Les Corts, me la va demanar el traumatoleg del Clinic, pq em van derivar allà.
Li he dit "Perdona...és q porto tan de temps, i he anat d´un lloc a l´altre,...Però és que a mi ningú m ha preguntat res" L´enfermera ha dit, amb tò sarcàstic i mig rient "Ja...bueno...és que és el pacient que ha d´informar eh. "
-No perdona, aquesta és la vostra feina...
"Bueno...Jo et dono hora aquí al CAP però no servirà de res. Hauràs d´anar al CLINIC."
Vaja. Gràcies. No em dones cap solució.
Em dius que em dones hora d´aquí un mes...per saber, finalment si tinc o no tinc una hèrnia. Si m´haig o no m´haig d´operar. I a sobre...m´hauré d´esperar QUI sap quan més...ja que no servirà de res??
Per què no em dones una solució que SÍ que serveixi d´alguna cosa????
No espero comprensió ni empatía. Només eficiència.


He trucat al clínic, he demanat hora amb el trauma d´allà.
M´ han donat el dia 7 de novembre, el meu cumple.
Després he trucat al CAP i he dit que m´anul.léssin la visita del 20 de novembre, que ja ho havia solucionat JO TOTA SOLA. L´enfermera que m´ha atès no tenia ni idea de què li parlava... "Dacord ,dacord." Ja està eh, ja ho he solucionat jo, ja que la cita d´aquí no m´havia de servir de res.
S´ha pensat que estava tronada . Com una cabra.

1 comentario:

  1. No sé què els hi passa però les infermeres del CAP les Corts són bastant gilipolles així en general. És la veritat, tenen una cara d'amargades que... vinga va, callo que és molt d'hora pel matí.

    LAIA

    ResponderEliminar