Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 23 de octubre de 2012

GOING TO CAROLINA...IN MY MIND by Aru

     Avui, he sortit a les 6:45 de casa. Era fosc fosc. M´ha sorprès veure que alguns forns i cafeteries ja estàven oberts. Mmmm...feia una oloreta. Quina gana! Però no puc menjar res perquè haig d´anar amb dejú. (quina paraula més rara oi? dejú)
De camí cap al metro he pensat en quan anàvem a esquiar, i ens aixecavem aviat també.
O quan vam anar a Atenes...i havíem d´estar a l´aeroport rollo a les 5 del matí, i al dia seguent La Gis i jo, a les 8 del vespre estàvem borratxes de son...i tot ens feia gràcia.
O quan algun cop havíem matinat , de petites, per anar al mercat amb l´àvia i la mama..i pensàvem que era molt emocionant sortir al carrer i que encara fos de nit.
També he pensat "Ojalà fos petita i algú m´acompanyés al metge" "Ojalà algú caminés al meu costat, encara que mig dormit, agafant-me de la mà".
A Sants hi havia molt d´ambient ja. Grups de executius, pentinats, perfumats i trajeados, saludant-se, donant-se la mà...Tan desperts!!! I jo portava uns ulls...que semblava que no els pogués obrir del tot.
Un cop al Clínic, mentre estava ficada allà dins el tub, mirant-me els peus, encara que em feia un mal al coll que flipava... però almenys així veia l´exterior, pensava en coses que em distreiéssin.
Pensava en l´Àlex, que s´ha de fer proves i quimios i merdes... i no és un dia 20 minuts, com jo.
Pensava en la Natàlia...i he cantat mentalment, amb ella, "la parada de xurros", " a mi m´agradaria ser indi", "Perduts en la immensa mar blava..."...
També m´he imaginat una discoteca plena de gent. Els sons de la màquina em feien pensar en la Sala del cel (que hi he estat un cop eh, tampoc us penseu)... ...i ple de gent, allà, ballant com borregos una música...igual als sorolls que feia el trasto aquell.
Pensava...i si aquest tub es va fent petit i m´aplasta....?? NO ARUNA!!!!PENSA EN UNA ALTRA COSA!!!... "Hi ha una parada de xurros al carrer Urgell cantonada Borrell..."
Pensava en una cançó molt maca que vaig escoltar l´altre dia.


No hay comentarios:

Publicar un comentario