Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 26 de octubre de 2012

jo sóc així... vaja, què hi farem... BY LAIA


El "no he fet res mal fet" me'l passo jo pel forro... 
M'explico; estic una mica cansada de les excuses tipu "ell és així", "ja sabem com és". Què vol dir això?. Ja sabem tots que és un fill de puta i li hem de perdonar tot?. Mande?. Qui diu "ell" diu "ella" i qui diu "fill de ..." diu "gandul, cabró, impuntual"... Vull dir que el rollete aquest de que la gent és com és em toca una mica la moral. Que a mi de vegades també m'agradaria fer coses i passar-me la gent i "el mundo por montera", però no sé... una mica de tacte, una mica d'empatia... ostres, que les persones que ens rodegen són això, persones, i no parets a les quals pots tirar pedres i hi reboten sense deixar cap tipus de senyal. Que no hagis fet res mal fet no vol dir que m'hagi de semblar bé, que m'hagi d'agradar. 

Ah, molt bé, tu ets així, és molt lícit, molt legal, no has fet res mal fet... ok, però un cop entesa tota la tonteria teòrica aquesta, he de dir que a mi no m'agrada, així que ja no ho tolero més. 

Tot i que, ha quedat molt clar, TU NO HAS FET RES MAL FET. No et posaran a la presó. 
 
(No sé si és massa personal i directa aquesta entrada per posar-la al blog però bé... "jo sóc així d'impulsiva", què hi farem, és el meu blog i hi penjo el que em dóna la gana). 

No hay comentarios:

Publicar un comentario