Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 15 de abril de 2011

... que això no és la selva! By Laia

Al lavabo de la feina hi ha penjats varis cartells. Un al costat de l’escombreta del wc que posa “utilitza’m”, el va penjar algú cansat de trobar-se la tassa feta una merda, parlant clar i mai millor dit. N’hi ha un altre a la porta que posa “tanqueu la porta si us plau”. Hi ha un personatge, no diré noms que potser hi ha roba estesa ;) que no la tanca i que a sobre, pobre, deu estar molt podrit, i quan ell va al lavabo ens morim tots del perfum que córre per tota la planta. Us ho prometo. Hi ha molta gent, que no se perquè no baixa les tapes, ni la que aixequen els tius, obviament, ni la que aixequem tots, a no ser que volguem pixar-nos damunt del wc, enlloc de a dins. Molts cops quan entro al lavabo em trobo no 1 sinó les 2 tapes aixecades, fa molta ràbia haver de tocar la 1a per poder seure, clar, i jo sempre li dono un petit copet i faig que peti a saco i que tothom s’enteri que m’he trobat la tapa pujada i que no tinc ganes de tocar els pixats de ningú! Joder! Colla de guarros! Així que la setmana passada vaig enganxar un nou cartell a la sala de posters, BAIXEU LES TAPES DEL WC SI US PLAU. MOLTES GRÀCIES. Tot i així hi ha gent que pobre, no deu saber llegir. A sobre d’estar podrits pobres soón analfabets, quina llàstima que desgraciats que són alguns. Avui he trobat un nou rètol, enganxat a la paret, a l’altura dels ulls, justa, de quan seus al wc, que deia així: “En este sitio tan decente hace fuerzas el más cobarde y se hace caca el más valiente, por cierto VENDO MOTO A MUY BUEN PRECIO”.

Sin más comentarios... bon cap de setmana.

P.D. Intentaré que la meva pròxima entrada sigui una mica més romàntica.

2 comentarios: