Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 21 de enero de 2011

... d'aquí a la eternitat ;) BY LAIA


Aquesta tarda sembla que enlloc de 4 hores, que és el que tenen aquí les tardes laborals, en té 20 o 30... no se, ja he perdut el compte. Tinc feina? Sí, no mooooolta feina però una mica de feina, com per no avorrir-me, sí que tinc. Em ve de gust fer la feina que tinc per fer? No cal que respongui perquè sinó no estaria aquí escrivint al blog i donant-vos el “coñazo” amb la meva tarda, com si us importés. Però això és el que té tenir un blog teu (encara que compartit), que hi escrius quan vols... jejeje, c’est la vie.

M’estic mirant les ungles i tot i que les porto força bé, les coses com són, estic pensant que si tingués aquí l’estoig de la manicura ara... seria un temps tan ben aprofitat! Em deixaria unes mans! I me les podria canviar de color i tot... (les ungles clar, no les mans). La crema hidratant sí que la tinc aquí al calaix, ja me’n he posat, a les mans i una mica més amunt també, canells i començament del braç... per allargar-ho una miqueta.

Són les 5 menys 20. Em queden 2 hores i vint. Bufffffff. M’he fet fotos amb el mòbil nou, sí, a mi mateixa aquí a la feina... El que fa l’avorriment!. He apuntat totes les activitats previstes pels propers dies a l’agenda del 2011, que no m’acostumo encara a aquest nou número, per cert ja que parlem de l’any... i tal i tal.

La llista de la compra, que tant m’agrada fer, no cal ni que la plantegi perquè estem a dia 21, o sigui que ja no tinc un duro i no tornaré a fer cap compra fins el dia 31. Deu ni do. Però això sí, tinc moltes idees de receptes que vull fer quan pugui comprar els ingredients, jajajajaja, extretes de suplements d’oci, guies gastronòmiques i xarxes culinàries per on he estat navegant aquesta tarda tan nàufraga que tinc ;).

Desitjo que les vostres tardes de divendres tinguin les hores que els hi toquen, a no ser que estigueu al PARADÍS, que llavors tant de bo que siguin eternes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario